2011. április 3., vasárnap

Római roló

Zsangyalék új bérleményében egy darab függöny nincs, így hát megkezdtük a függönyzést. Elsőként ez a római roló készült el. A múltkor már bemutattam a hozzávalókat, de végül a függönybehúzót nem használtuk, mert kaptunk római rolóhoz való hátsó vezetőszalagot, aminek igencsak megörültem, így komplettebb a végeredmény.


Tutorial sajnos nem készült, de ha igény mutatkozik rá, akkor valamikor nyáron csinálok, mert a saját konyhánkba is varrnék ilyet a meglévők helyett. Ezeket szintén én varrtam körülbelül 15 évvel ezelőtt. Akkor a négy darabot mintegy fél éven át eszkábáltam :). Zsangyaléké sokkal gyorsabban elkészült, csak a lustaságom volt a gát, meg az, hogy varráshoz mindig le kell pakolnom az étkezőasztalról. :)
Megmutatom az enyémet is, kissé gyűröttek, de nekem nagyon kedvesek.

10 megjegyzés:

  1. Mindkettő nagyon szép. Kár, hogy tavaly eladtam a varrógépemet, mert nem volt hely.
    Az tetszik a legjobban, hogy hullámos az alja. Na erre kiváncsi lennék, hogy kell csinálni!

    VálaszTörlés
  2. Jól néznek ki! Elméletben érdekelne a leírás, kellene is függönyt varrnom, vagy rolót, vagy még nem tudom, de a gyakorlatban nagyon ritkán varrok, mert pl. mindig le kell pakolni az étkezőasztalról!!!:)

    VálaszTörlés
  3. nagyon szépek! ilyen konyhában öröm lehet főzni! engem érdekelne, hogy kell csinálni :) várom a nyári tutorialt, úgyis akkor jobban ráérek varrogatni (természetesen én is az ebédlőasztalon ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! Meglesz az a tutoriál :), megígérem.

    VálaszTörlés
  5. Ezek szuperek, én is várom a leírást, mert nekem is kéne varrnom ilyesmit.

    VálaszTörlés
  6. Neked is köszönöm, borsoo! Meg fogom csinálni hamarosan. :)

    VálaszTörlés
  7. Mivel már erősen nyár van, tisztelettel érdeklődöm, hogy esetleg? :)

    VálaszTörlés
  8. Igen,igen! Nem felejtettem el, sőt nyomaszt is engem az ígéretem. Sok az, ha kettő hetet kérek? Én magam most nem valószínű, hogy varrok, de be fogom mutatni részletesen, hogy hogyan készül. Két hét, jó?

    VálaszTörlés
  9. Köszi, tökéletes lesz! Az az igazság, hogy valszeg találnék leírást valahol a neten, de megnyugtatna, hogy amit a szomszédasszonyom ír, az tutira úgy van, ki van próbálva.:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...