2011. május 19., csütörtök

Négyfülű

Faxnis egy csaj vagyok én. Nekem nem elég a két fül, mert vagy kézben viszem, vagy vállon. De ha hosszú a füle, lelóg a földre, mert nekem csak 154 centi adatott. Tehát speciális igényeimre szabva elkészült az én saját szatyrom. (Van egy másik is, olyan régifajta, de Barni lerágta a gombot róla, ezért parkolópályára kényszerült. Mármint a szatyor. :)


És még egy újdonság: a palacktartó. Mert télen-nyáron vízzel járok mindenhova. De ha a víz eldől a szatyorban, akkor ráfolyhat a cuccra, az pedig például néhány gombolyag fonal esetében nem annyira szerencsés. (Nem történt meg, de rémálmaimban szerepel.) Ezért, hogy bebiztosítsam magam, varrtam bele egy kis zugot az üvegnek.


Az anyag ismerős lehet, és attól, hogy nincs rajta rátét, összehajtható ez is, csak nem olyan szépen.

7 megjegyzés:

  1. kitűnő ötlet! a palacktartó és a dupla fül is. az anyag is tetszik ;D

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom a méltató szavakhoz! Szerintem ilyen műremeket most már csaknem csukott szemmel is tudsz varrni:)

    VálaszTörlés
  3. Hogy Te miket ki nem találsz:o) Nagyon ötletes mindkét újításod!

    VálaszTörlés
  4. Ez igen, flakontartó rekesz, Mrs. Jones (Bridget mamája) mit nem adna érte!
    A dupla fül is nagyon jó ötlet, tényleg tök praktikus!

    VálaszTörlés
  5. Ui:
    Ez már nálunk szállóige, egy cigányasszonytól hallottuk egyszer:
    Mit ki nem tanának? Mindent kitanának!
    :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Nektek!

    Éva! Még szép, hogy tetszik az anyag! :D

    yoen Gyöngyi! Azért csukott szemmel még nem, de már elég jól megy. Erre most én is azt mondom, hogy nem kell szégyenkeznem, nagyon korrektül meg van varrva.

    nöné Gyöngyi! Muszáj volt megoldanom ezt a palack-problémát. És ha én egyszer valamit meg akarok oldani, akkor az meg lészen oldva. :)

    Adél! Ezt fogom használni. Persze a forrás megjelölésével. :)

    VálaszTörlés
  7. Úgy látom, pont olyan vagy, mint én! Mindkét újítás mintha nekem szólna!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...