2011. október 16., vasárnap

Mi sorsoltunk, ők nyertek :)

Nagyon örültünk, hogy ilyen sokan szóltak hozzá a szülinapi posztunkhoz — az eddigi hasonlatunknál maradva: összeszaladt itt nemcsak az utca, hanem a fél falu is. :) Köszönjük nektek az egy évet is és a sok-sok jókívánságot, akár bohókásra sikeredett, akár komolyabbra, mind meghatott bennünket. Végre megtörtént a sorsolás is, a nyertesek pedig:


Már törjük a fejünket az ajándékokon is, reméljük sikerül olyasmiket kiötleni, ami nagy örömöt fog okozni a két kedves szomszédasszonynak. :)

Gyöngyi, Adél! Küldjetek majd postacímet!

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok az igencsak szerencsés szomszédasszonyoknak! :))

    VálaszTörlés
  2. Én sajnos nem jártam errefelé, így utólag kívánok sok boldog szülinapot és gratulálok a nyerteseknek! Gyöngyi pedig úgy látszik igen szerencsés mostanság....ez olyan jó.

    VálaszTörlés
  3. Jajjistenem, hát ezt el sem hiszem, én nem vagyok egy olyan nyerős fajta! Komolyan, nagyon-nagyon hepi vagyok! Izgatottan várom, hogy vajon mit szabtok a személyemre! :))))

    VálaszTörlés
  4. jaj, de jó! Adél, Gyöngyi, gratulálok!

    VálaszTörlés
  5. Tejóég:))) hát nagyon szépen köszönöm, ez már igazán csodaszámba megy! eddigi életéveim alatt még nem sok mindent nyertem - az élettapasztalatokat leszámítva, illetve az általános iskolai tombolán használt játékot, de az meg régen volt... Szóval, most meg kettőször is egymás után, ráadásul éppen ma, a születésnapomon:))) szóhoz sem jutok, és még egyszer köszönöm!
    És mindenkinek köszönöm a kedves rám gondolást!
    Azt hiszem, innentől fogva az életem felfelé ívelő szakaszába érkezik, hiszen mi lehetne ez, ha nem angyali jelzés:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...