2011. október 8., szombat

Sugared Violets


Egy éve vásároltam ezt a fonalat (Barka Piktor Fecske Bucilla festése) Varga Gabinál még az első barkabolt nyitása előtt. Sokáig nem nyújtam hozzá, aztán kötöttem belőle egy Annis-t, de annyira bepöndörödött a széle(ma már tudom, hogyan kellett volna befejeznem – talán majd egyszer újra nekiugrom), hogy megharagudtam rá és lebontottam. Pedig szép volt. :( Most viszont, hogy rátaláltam Rose Beck mintájára, már tudtam is, hogy ilyen lesz belőle. 
A kendő egyébként egy ötdarabos mintagyűjtemény része, amelyből egy másikat Melindánál meg lehet csodálni. 
Kicsit ügyeskedni kellett, hogy elég legyen a fonal (10 dekám volt belőle csak), ezért néhány simakötéses sort kihagytam, de a lényeg benne van. Nagyon egyszerű csipkeminta, ami jól hagyja érvényesülni a fonal gyönyörű színeit. 4-es Addi Click kötőtűt használtam hozzá — talán a bambusz tapadósabb lett volna.


Végül, hogy offoljam a saját posztomat :)), felhívom a kedves olvasóság figyelmét, hogy még lehet kommentelni a szülinapi posztunkhoz!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon elegáns darab, egyszerű és nagyszerű!

    VálaszTörlés
  2. Megértem a szerelmedet.... megláttam és megvettem... Hát így ;) Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen mindkettőtöknek!

    En - Hababann! Remélem, örömödet leled az elkészítésében. Én nagyon szerettem.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...