2012. február 13., hétfő

Aqua Waves Wrap


Már jó régen elkezdtem ezt a kendőt, de most még a következő tesztkötés előtt szerettem volna rendbe rakni a dolgaimat és ezt is befejezni. Tegnap reggelre készen is lett ez a kifejezetten otthoni használatra szánt kendő. Szép méretes lett, vastag, puha és nagyon jó beleburkolózni. És nagy öröm számomra, hogy immáron eljutottam oda, hogy semmi, de semmi megkezdett darabom nincsen, mindösszesen három fél pár kesztyűt kell megkötnöm. :)

Fonal: Barka Mosó Masa Békakirály (6 gombóc)
Minta: Aqua Waves Wrap
Tű: 5 mm
Méretei: hossza: 170 cm, a legszélesebb pontján 57 cm



9 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a színe és ismerem tapintásra a Mosó Masát nagyon klassz lehet belőle és jó meleg !!! Tetszik nagyon elfogadnám :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, a Mosó Masa nekem is megvan nyakban, jó meleg! Ez a zöld szín is tetszik, jó lenne már többet látni belőle odakint!

    VálaszTörlés
  3. te aztán jól ráhajtottál a kötésre :) szép lett ez is!

    VálaszTörlés
  4. Ó, de jól esik a szememnek ez a zöld - főleg, hogy odakinn most minden olyan nagyon fehér... brrrr.
    Ezt a lendületet most nagyon irigylem tőled! Na jó, nem csak most. Mindig ;)
    Gratulálok, csodaszép!

    VálaszTörlés
  5. Köszi, lányok! Azért remélem, lassan tényleg kint nézegethetjük a zöldellést, ledobva magunkról a meleg gyapjúkendőket. :)

    VálaszTörlés
  6. Ilyen szépségekben a zimankós napok is vidámabban telnek. Gratulálok, ismét nagyon szépet alkottál! A kötő-kedved pedig ragadós, már nálam is készül a következő kendő. :)

    VálaszTörlés
  7. Micsoda szépség!! Ahogy megláttam a zöld színt felcsillant a szemem. Azt hiszem már ki vagyok éhezve a tavaszra.

    VálaszTörlés
  8. Irenka, örülök, hogy ragadós :)

    Tündérlátta, nem vagy ezzel egyedül, már én is alig várom a tavaszt.

    Köszönöm nektek is!

    VálaszTörlés
  9. Valóban jólesik a zöld látványa, amikor már mindenki a tavaszra vágyik végre....
    Nagyon klassz lett a kendőd,az előző bejegyzésben mutatott is szuper!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...