2012. április 24., kedd

Rosebud


Újabb tesztkötésen vagyok túl. Ezúttal Kutas Ági Rosebud kardigánja volt terítéken, ami nem kifejezetten az én fazonom, mégis belevágtam. Ritka eset, de végig bizonytalan voltam benne, vajon jó fonalat választottam-e. Most már ez sem kérdés. Selymes tapintású, kellemes fényű, nagyon szép kötésképet ad, úgyhogy nem bántam meg. Annyi változtatást kértem Ágitól, hogy hadd legyen rajta csak két gomb a tetején, Anyukának így jobban tetszett – övé volt a döntés joga, hiszen ő fogja viselni. Három hét alatt kötöttem meg, ami azért elég jó idő ahhoz képest, hogy ilyet sem csináltam még. 
A kardigán varrás nélkül készül, ez külön izgalmas volt, főleg amikor az ujjakat kellett csatlakoztatni, és onnan egy darabban kötni az egészet. Csak a hónaljánál van egy picike rész, amit össze kell ölteni, bár ha ilyennel találkozom legközelebb, akkor megpróbálom kötést utánzó öltéssel megoldani. Vera kérdezte a múltkor, hogy mi van a mintával akkor, ha körben kell kötni. Nos, a visszája sorokat, amik a síkkötésben fordítottan kötődnek, körben kötésnél simán kötjük le.





  • Fonal: Schachenmayr Cotton Bamboo 120 m/50 gr (50% pamut, 50% bambusz) felhasznált mennyiség: 37 dkg (860 m)
    Barka Vattacukor Pisze 212 m/25 gr (75% super kid mohair, 25% selyem) felhasznált mennyiség: picike :)
  • Minta: Rosebud 
  • Tű: 3 mm, 3,5 mm KnitPro
  • Kezdés: április 1.
  • Befejezés: április 20.



12 megjegyzés:

  1. Nnnna, ez nagyon szép lett ám!!!Gyönyörű a fonal, tetszik a kevesebb gomb. Ügyes vagy, de ezt eddig is tudtuk:o)

    VálaszTörlés
  2. Ó, de szépséges! Nagyon bírom, hogy ilyen vállalkozó kedvű vagy, remekül sikerült, és azok a kis rózsabimbók benne, irtó helyesek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Adél! Igazad van, szeretem feszegetni a határaimat... :)

      Törlés
  3. Nagyon ügyes vagy! Számomra hihetetlenül gyorsan kötsz :) Csodás kardigán, kívánom, hogy Anyukád viselje sokáig örömmel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nina, nekem meg mindig úgy tűnik, hogy baromira nem vagyok gyors. Látod, csak nézőpont kérdése. :) Köszönöm, örülök, hogy tetszik!

      Törlés
  4. csinos! tetszik, hogy csak két gomb van rajta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Éva! Nekem is jobban bejön a kétgombos változat. Gondolkodom egy sajáton is... :)

      Törlés
  5. Csinos darab lett!

    Köszönöm hogy nem felejtetted el a kérdésem!

    VálaszTörlés
  6. Eszter, ez (is) profi lett! Biztosan nagyon fogja szeretni a tulajdonos! Gratulálok neked - és persze a villámgyors kötőtűidnek is! :))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...