2012. június 17., vasárnap

Loopy

Erre a névre hallgat a bárány (legalábbis az eredetije), amit Eszternek készítettem a névnapjára még májusban. Kivételesen időben kész lettem! (Rendben, az utolsó simítások átadás előtt három órával még hátra voltak :) )
A fotósorozat ötlete és kivitelezése Tamásé. A kollázs pedig a Picasaé :)



A bari mintája ITT vásárolható meg.

Én az eredetivel ellentétben nem gyapjúból, hanem Drops Parisből készítettem, nem egészen 1-1 gombócot evett meg. Már a fonal összetételének változása miatt is kellett néhány apróbb átalakítás, ám a legnagyobb kihívást mégis a körben kötés jelentette. Az eredeti síkban készül, és össze kell varrni, ez nekem pont elég volt a test kialakításánál. (mumus!) A lábakat, füleket, fejet körben kötöttem, nagyon izgalmas volt így!
Fejét körülbelül tízszer kezdtem újra, végül Ahama blogján találtam megoldást: a félgömb mintája alapján készült a hátsó része, utána nagyjából követtem az eredeti leírást. Ezúton is köszönöm Ahamának a sok hasznos ötletet, amit megoszt velünk!
A szemekhez természetesen nem volt se filclapom, se gyöngyöm, ezért végső elkeseredésemben egy polctartó tipli gumikarikáit használtam fel, ezt tekertem körbe törtfehér fonallal, a közepére pedig böködtem egy kis barnát. :)
Mikor elkészült, megállapítottuk, hogy erősen emlékeztet Süsüre és Mekk Mesterre is. :D

Még egyszer Boldog névnapot kívánunk!

Zsangyal

8 megjegyzés:

  1. Még egyszer köszönöm szépen! (Csak halkan kérdem: esetleg visszakaphatnám? :P)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rajongó tömegek visszatapsolták, ezért nem kaptad még vissza. ;)

      Törlés
  2. Csuda jópofa! (És Süsüt és Mekk mestert imádom).
    A második képen telefonál? És még vagány is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :)
      Az emailjeit nézi az okostelefonján! ;)

      Törlés
  3. nagyon aranyos! az egyik távoli rokona szerintem is mekk mester lehet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Éva! Igen, szerintünk is teljesen egyértelmű a vérvonal! :D

      Törlés
  4. Csudahelyes bari, vidámságot sugárzó!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...