2013. április 28., vasárnap

Moss Garden


Már annak idején, amikor a csipkekendős csereberében részt vettem és ebből a fonalból kötöttem, elhatároztam, hogy nekem is kell majd valami ebből a kék színátmenetesből, így most kapóra jött ennek az egyszerű, de mutatós kendőnek a tesztje. Meglehetősen nagyra sikeredett, így jó kis beburkolózós darab lett belőle.

fonal:Lana Grossa Meilenweit 100 Ultimo (a Müllerből)
felhasznált mennyiség: 20 dkg
minta:
Moss Garden by Kutas Ági (ingyenes minta, hamarosan a Ravelryn)
tű:
3,5 mm és 4,5 mm a leláncoláshoz

4 megjegyzés:

  1. Parádésan szépséges! Mint a búzavirág a vihar előtti fényben! Nagyon szép a minta is. Én is nagyon szeretem a színátmenetes fonalakat!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű ez a méltóságteljes kék, sok örömet kívánok a viseléséhez! :-)

    VálaszTörlés
  3. Szép, nagyon. Viseld egészséggel!

    VálaszTörlés
  4. teljesen elgyengülök, ha ilyen szép kéket látok...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...