2013. szeptember 16., hétfő

Nemcsipkés cserebere

Ez is az egyik adósságom, hogy a nemcsipkés csereberéről írjak. Csak az a mentségem, hogy már az újabb csereberét gyűrjük, és ebben most szervezőként is részt veszek.
Szóval a nemcsipkés. A nevéből is kitűnik, hogy a feladat az volt, hogy olyan kendőt kössünk a másiknak, ami nem csipkés (ki hitte volna... :D). A feladat nem volt könnyű, de Timi nagyon frappánsan megoldotta és ez a gyönyörűség lett az én ajándékom. Nem tudok vele betelni. Még egyszer és itt is nagyon szépen köszönöm!






Én szerencsére rögtön rátaláltam arra, ami nekem nagyon tetszett, és reménykedtem, hogy Gabinak is nagyon fog tetszeni. Nagyon jó volt kötni, nagyon szerettem a színét is. És miközben kötöttem, rájöttem, hogy ez az én színem is. Timi mintha megérezte volna, hiszen az én kendőm is hasonló színű. :)

A csereberében elkészült többi projektet pedig itt nézhetitek meg.



minta: Creedence by Corinna Ferguson
fonal: Lana Gatto Feeling
a Gombolydából
felhasznált mennyiség: ?
tű: 3,5 mm


6 megjegyzés:

  1. Szépséges kékségek. Egyik kedvencem a kék, szinte minden árnyalata. Ezek a kendők igazán különlegesek, tetszenek nagyon!

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom Irenkához, igaza van - és nagyon kedves, hogy szinte ugyanolyan színűt kaptál, mint adtál! :-)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, lányok! Örülök, hogy tetszik nektek is! :)

    VálaszTörlés
  4. Itt is köszönöm mégegyszer:) És ma is ő van rajtam, és napok óta:) Imádom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, nem is tudtam, hogy te vagy Zsófi mamája :). Gabi, örülök, hogy tetszik, viseld egészséggel jó sokáig!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...