2013. október 4., péntek

Sapka, nyakmelegítő


Készült egy sapka, ami Eszter mintájának a magyar tesztje volt. Mivel én nem hordok sapkát, így a férjemnek kötöttem meg, aki nagyon boldog tőle, de azért az arcát nem adta hozzá :P

minta: Teo by Wondrlanding
fonal: Barka Diplomata (sajnos már nem kapható) a Barkából
felhasznált mennyiség: 1 gombóc
tű: 3 és 3,25 mm
Megköthető fülvédős és nem fülvédős változatban is. Az én párom pont azt szereti benne, hogy nem fázik a füle. :) Be kell valljam, én is felpróbáltam, és nem vetettem még el a gondolatot, hogy kötök egy ilyet magamnak is. ;)

A télre való felkészülés jegyében kötöttem még egy nyakmelegítőt is neki. 
Sokan úgy gondolják, hogy a nyakmelegítő kifejezetten nőknek való. Szerintem pedig egyáltalán nem. A hangsúly a mintán és a fonalon van. Ebben a színben és ezzel a mintával például kifejezettem férfiasnak tartom. Ráadásul nagyon praktikus is, hiszen nem kell állandóan visszarángatni a helyére, szépen ott marad, ahova való. A mintát egy régi Burdában találtam, egyszerű, jól köthető és haladós volt.

minta: Burda
fonal: Cheval Blanc Bambulene (057) az 1001fonalból
felhasznált mennyiség: 15 dkg
tű: 3,25




2 megjegyzés:

  1. Követendő példa, ez jutott először eszembe. A Teo-hoz nagyon jó színt találtál, azt hiszem, én is kötök egy sötétebbet is. A nyakmelegítő a te verziódban valóban pasis. Nagyon tetszik mindkettő! (Ha netán nem lenne egyértelmű. :) )

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...