2013. december 21., szombat

Song of the Sea


Rohammunkában készült ez a nyakas, a férjem kérésére, de persze nem neki, hanem családunkban valaki másnak. Már kötöttem neki máskor is, akkor el is ment a kedvem az egésztől, annyira nem éreztem, hogy örülne neki. Így idén eszembe sem jutott, bár másnak sem akartam most kötöttet. Szóval jött a kérés hétfőn, aztán a fonalkeresgélés ezerrel, aztán a vásárlás, és kedden este már neki is fogtam, hogy mihamarabb készen legyen. A mihamarabb péntek este jött el, amikor is végre leláncoltam. Nagyon egyszerű, de nagyon látványos minta, aminek a kötése közben az ember nem unja dögre magát, de nem is kell papír hozzá, mert fejből simán megy. Szóval elkészült. Én nagyon örülök neki, az meg nem is érdekel, hogy az illető mit fog mondani rá. Legfeljebb visszaveszem, és jól elhordom. :P


minta:
Song of the Sea by Louise Zass-Bangham
fonal:
Debbie Bliss Rialto DK (23040) a fonalclub.hu-tól
(100% meninói gyapjú, 50 gramm/105 méter)
felhasznált mennyiség:
3 gombóc és egy kicsi
tű:
3,5 mm


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...