2014. március 6., csütörtök

Lispenard



Már a nyakas csereberében meg akartam kötni ezt a nyakmelegítőt, de aztán letettem róla - ki tudja, miért? Most viszont kapóra jött Zsangyal neve napja, így aztán elkészült ez is, és nem is bántam meg. Jól memorizálható a minta, és a csavarások ellenére nem túl munkás darab, elég hamar kész is lett. A mintát 37-szer ismételtem, így pont jó a hossza, nem lötyög és nem szoros. Réz gombokat kapott, amit Szilvivel csencseltem, itt is köszönöm neki, hogy ilyen szemfüles volt :)
A fonal nem volt ismeretlen, tudtam, mit veszek, hisz karácsony előtt már kötöttem belőle. Nagyon szépen köthető, puha, kézzel mosós, és annak ellenére, hogy kötéskor kissé tömör volt, mosás után gyönyörűen kinyílt a minta, a tapintása pedig nagyon jó puha.
Készül majd hozzá ujjatlan kesztyű is, rögtön a Laredo után. :)

minta:
Lispenard by Kirsten Kapur
fonal:
Debbie Bliss Rialto DK (100% merinó)
a fonalclub.hu-tól
felhasznált mennyiség:
kb. 4 gombóc
tű:
3,5 mm
gombok:
Gombudvar
méretek: 
hossza: kb. 110 cm
szélessége: kb. 27 cm



És akit érdekel: megszüntettem a werkblogot, nem volt idegem oda külön adminisztrálni, de a ravelryn figyelemmel lehet kísérni, hogy mi készül, és igyekszem napról napra dokumentálni a projekteket.



3 megjegyzés:

  1. gyönyörű lett! boldog névnapot Zsangyal!

    VálaszTörlés
  2. És itt is köszönöm! Szép, praktikus, puha - és más is szemet vetett rá. Nem adom.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...