2014. április 13., vasárnap

Tengeri bigyók

Pár percre felfüggesztve a nem aktív közreműködés.



A fénykép dátuma szerint 2012. október 12-én kezdtem neki a keresztszemesnek. Ebben a bő másfél évben voltak jó nagy szünetek is, amikor dobozban pihent a készlet. Amikor meg nem, akkor kampányszerűen ment az öltögetés. Hosszabb utazás alatt, esténként, ebédidő lopott perceiben. (Jelzem, fogyókúrának nem jó, mert lehet közben csipegetni. Viszont a csipegetés közbeni figyelmetlenség következménye lehet, hogy profi módon megtanulunk bontani!)

Gondoltam, jól kitolok magammal, hiszen az kellemesen bizsergető, ha biztos lehetek benne, hogy bosszankodni fogok nagyjából három öltés után. Ezért a kontúrokat és a francia csomókat a legvégére hagytam. Boooorzasztó unalmas!


A fázisképek készítésekor mindig az volt az érzésem, monitoron sokkal jobban mutat, mint élőben. Persze, csak pihenés kérdése az egész, friss szemmel / kicsit messzebbről / más szögből már egész másként néz ki a kép.


Még kezdés előtt jött az ötlet, hogy hímzőrámával kellene készülnie. Előkerült egy keretezéshez már használhatatlan méretű paszpartu-karton, és úgy-ahogy ráöltögettem az alapot. (Itt most kihagyom a filmes jelenetek felemlegetését. :) )
És akkor a végeredmény, ami GumiPóknál függ majd a falon.


Köszönet neki a készletért és az élményért! :)

Külön köszönet a Varga Úrnak, aki mindig segített megkeresni a tűt, akárhányszor letettem és ottfelejtettem, elsodortam, levertem. :)

Üdvözlettel:
Zsangyal

4 megjegyzés:

  1. Nem hiszem,thogy az én falamon kéne lógnia, de majd ezt megbeszéljük. Egy biztos:nagyon szép lett, és minden elismerésem a türelmedért!

    VálaszTörlés
  2. Nem hiszem,thogy az én falamon kéne lógnia, de majd ezt megbeszéljük. Egy biztos:nagyon szép lett, és minden elismerésem a türelmedért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csináljak még egyet, hogy ne legyen vita? :DDD

      Törlés
  3. Huh, ez nagyon nagyon klassz... a türelmedért hatalmas virtuális vállveregetést küldök :-D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...